Ігротека «Знай свої права, дитино!»

2014-10-16

/Files/images/prava.jpg

Сьогоднішні діти – це дорослі ХХІ століття. Тому головним завданням сім’ї, школи та інших соціальних інститутів суспільства є допомога в засвоєнні соціально-правових принципів, які закріплені в Конвенції ООН про права дитини.

16 жовтня 2014 року для учнів 3-4 класів була проведена ігротека «Знай свої права, дитино!». Ця зустріч була спрямована на необхідність знань прав і обов'язків кожною дитиною нашої країни. Адже всі діти потребують піклування й доброзичливого ставлення до себе, вони повинні завжди відчувати свою необхідність. Так, ці чинники впливають на здоровий розвиток дитини, формування її особистості, моральних та етичних норм.

У ході проведення ігротеки діти були ознайомлені із важливими міжнародними документами «Декларацією прав дитини» та «Конвенцією прав дитини».

Також були проведені з дітьми різні вправи. В одному із завдань потрібно було визначити, про яке право йдеться, намалювати його і представити іншим учасникам, щоб відгадали.

Наприклад: «У сім'ї ми маємо право на добре харчування.

Від того, що і як їмо, залежить і здоров'я, і навчання».

Запитання: « Як ви думаєте, про яке право розповіли діти? (ПРАВО НА ПОВНОЦІННЕ ХАРЧУВАННЯ)

/Files/images/bezymyannyy.jpg

У процесі гри розглядалися конкретні ситуації порушення прав дитини на прикладі літературних героїв. Метою цієї гри було навчити дітей свідомо оцінювати ситуацію, аналізувати вчинки героїв, виховувати товариськість, почуття власної гідності, любов до своїх ближніх. Основним атрибутом гри були картки з текстом телеграм від імені літературних героїв, по відношенню до яких були порушені права.

ТЕКСТ ТЕЛЕГРАМ І ВІДПОВІДІ ДО НИХ:

1. «Рятуйте! Нас з’їв сірий вовк!» (Червона Шапочка і бабуся із казки Ш.Перро «Червона Шапочка»; ст. 6 «Кожна дитина має право на життя і здоровий розвиток»).

2. «Діти, допоможіть! Посадили мене в тюрму за те, що допоміг гарбузу повернути його будиночок.» (Чиполіно із казки Дж. Родарі «Пригоди Чиполіно»; ст. 11 і ст. 40 «Ніхто не має права посадити людину в тюрму, якщо вона не винна. Кожен має право на справедливий суд і дитина теж».

. «Мені дуже холодно в зимовому лісі. Діти, допоможіть знайти квіти». (Падчерка із казки С. Маршака «Дванадцять місяців»; ст. 19 і ст. 31 «Ніхто не має права кривдити іншу людину, принижувати її і жорстоко наказувати. Кожна людина, і дитина теж, має право на відпочинок».

Завершальним етапом заняття була перевірка сприйняття і засвоєння дітьми матеріалу.

Морально-правові знання, здобуті дітьми на заняттях, у поєднанні з їхніми власними спостереженнями, певна практична діяльність з підтримання дисципліни, збереження навколишнього природного середовища відіграють важливу роль у їхньому моральному та правовому вихованні, формуванні їхньої правової культури.

Забудько О.М.,

соціальний педагог


Кiлькiсть переглядiв: 756

Коментарi

  • Instant Online Loans

    2018-03-09 08:01:05

    installment loans guaranteed no fuss payday loans installment loans online [url=http://installmentloans.bid]installment loans[/url]...