СТРУКТУРА ОЗО "КРАСИЛІВСЬКИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ЛІЦЕЙ"

ОЗО «КРАСИЛІВСЬКИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ЛІЦЕЙ» має у своїй структурі:

- початкову школу – І ступінь (1-4 класи), що забезпечує початкову освіту;

- основну школу - ІІ ступінь (5-9 класи), що забезпечує базову середню освіту;


Управління закладом освіти

(Витяг зі Статуту ОЗО "Красилівський академічний ліцей)

4.1. Управління опорним закладом освіти здійснюють:

- засновник Ставищенська селищна рада Білоцерківського району Київської області;

- відділ освіти Ставищенської селищної ради Білоцерківського району Київської області;

- директор опорного закладу освіти;

- педагогічна рада опорного закладу освіти;

- загальні збори трудового колективу.

Органи самоврядування та піклувальна рада мають право брати участь в управлінні опорним закладом освіти у порядку та в межах, визначених чинним законодавством України та цим Статутом.

4.2. Засновник Ставищенська селищна рада (далі засновник) або уповноважений ним орган - відділ освіти Ставищенської селищної ради, в межах компетенцій, визначених положенням про відділ освіти:

- затверджує Статут (його нову редакцію);

-затверджує положення про конкурс на посаду керівника опорного закладу освіти та склад конкурсної комісії;

- приймає рішення про проведення конкурсу на посаду керівника опорного закладуосвіти;

- затверджує за поданням закладу стратегію розвитку опорного закладуосвіти;

- фінансує виконання стратегії розвитку опорного закладу освіти, у тому числі здійснення інноваційної діяльності опорним закладом освіти;

- здійснює контроль за використанням опорним закладом освіти публічних коштів;

- здійснює контроль за недопущенням привілеїв чи обмежень (дискримінації) за ознаками віку, статі, раси, кольору шкіри, стану здоров’я, інвалідності, особливих освітніх потреб, громадянства, національності, політичних, релігійних чи інших переконань, місця проживання, мови спілкування, походження, сімейного, соціального та майнового стану, складних життєвих обставин, наявності судимості та іншими ознаками;

- затверджує кошторис закладу, у тому числі обсяг коштів, що передбачається на підвищення кваліфікації педагогічних працівників, та контролює його виконання;

- реалізує інші права, передбачені чинним законодавством України.

4.3. Засновник опорного закладуосвіти зобов’язаний забезпечити:

- утримання та розвиток опорного закладу освіти, його матеріально-технічної бази на рівні, достатньому для виконання вимог державних стандартів, ліцензійних умов провадження освітньої діяльності у сфері загальної середньої освіти, вимог трудового законодавства, оплати праці педагогічних та інших працівників, охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки тощо;

- дотримання принципів універсального дизайну та/або розумного пристосування під час проєктування, будівництва та реконструкції будівель, споруд, приміщень опорного закладу освіти.

4.4. Безпосереднє управління опорним закладом освіти здійснює його директор, а філією - завідувач, які несуть відповідальність за виконання обов’язків, визначених законодавством, установчими документами опорного закладу освіти і контрактом.

Директором опорного закладу освіти може бути особа, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою, має вищу освіту ступеня не нижче магістра (спеціаліста), стаж педагогічної та/або науково-педагогічної роботи не менше трьох років, організаторські здібності, стан фізичного і психічного здоров’я, що не перешкоджає виконанню професійних обов’язків, пройшла конкурсний відбір та визнана переможцем конкурсу відповідно до Закону України «Про повну загальну середню освіту».

Призначення директора закладу та звільнення його з посади здійснюється наказом відділу освіти Ставищенської селищної ради.

4.5. Директор опорного закладу освіти:

- організовує діяльність опорного закладу освіти;

- здійснює керівництво та контроль за діяльністю опорного закладу освіти;

- вирішує питання фінансово-господарської діяльності опорного закладу освіти;

- несе повну відповідальність за стан збереження майна опорного закладу освіти;

- діє в межах повноважень, передбачених чинним законодавством та установчими документами;

- укладає правочини, угоди з юридичними та фізичними особами, представляє заклад у всіх державних органах, на підприємствах, в установах і громадських організаціях;

- призначає на посаду та звільняє з посади працівників, визначає їх функціональні обов’язки, забезпечує раціональний добір і розстановку кадрів, створює необхідні умови для підвищення фахового та кваліфікаційного рівня;

- забезпечує організацію освітнього процесу та здійснює контроль за виконанням освітніх програм;

- забезпечує функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти;

- забезпечує умови для здійснення дієвого та відкритого громадського контролю за діяльністю опорного закладу освіти;

- сприяє та створює умови для діяльності органів самоврядування опорного закладу освіти;

- сприяє здоровому способу життя здобувачів освіти та працівників опорного закладу освіти;

- створює необхідні умови для проведення позакласної роботи, організації безпечної життєдіяльності учнів (вихованців);

- забезпечує дотримання санітарно-гігієнічних вимог, протиепідемічних правил та норм, протипожежної безпеки та правил техніки безпеки;

- забезпечує права учнів (вихованців) на захист від будь-яких форм фізичного або психічного насильства;

- підтримує ініціативи щодо вдосконалення системи навчання та виховання, заохочення творчих пошуків, дослідно-експериментальної роботи педагогів та учнів (вихованців);

- розпоряджається у встановленому порядку майном і коштами опорного закладу освіти;

- щорічно та у разі внесення змін подає на розгляд та погодження засновнику штатний розпис, умови оплати праці;

- контролює дотримання режиму роботи опорного закладу освіти, організацію харчування і медичного обслуговування учнів (вихованців);

- організовує різні форми співпраці з батьками учнів (вихованців) або особами, які їх замінюють;

- видає у межах компетенції накази, контролює їх виконання;

- щороку звітує про роботу опорного закладу освіти на загальних зборах колективу;

- здійснює інші повноваження, відповідно до чинного законодавства України та цього Статуту.

4.6. Колегіальним органом управління опорного закладу освіти є педагогічна рада, яку очолює директор. Доскладу педагогічної ради входять заступники директора, педагогічні працівники та інші спеціалісти. У засіданнях педагогічної ради можуть брати участь із дорадчим голосом представники Ставищенської селищної ради та її виконавчого комітету, відділу освіти Ставищенської селищної ради, установ, громадських організацій, батьки або особи, які їх замінюють, члени піклувальної ради.

4.7. Педагогічна рада опорного закладу освіти:

- планує роботу та формує (схвалює) стратегію розвитку опорного закладу освіти;

- схвалює освітні програми опорного закладу освіти та оцінює результативність її виконання;

- формує систему та затверджує процедури внутрішнього забезпечення якості освіти, включаючи систему та механізми забезпечення академічної доброчесності;

- схвалює положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти;

- розглядає питання щодо вдосконалення і методичного забезпечення освітнього процесу;

- приймає рішення щодо переведення учнів до наступного класу і їх випуску, видачі документів про відповідний рівень освіти, нагородження за успіхи у навчанні;

- розглядає питання підвищення кваліфікації педагогічних працівників, розвитку їхньої творчої ініціативи, визначає заходи щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників, затверджує щорічний план підвищення кваліфікації педагогічних працівників;

- приймає рішення щодо визнання результатів підвищення кваліфікації педагогічного працівника, отриманих ним поза закладами освіти, що мають ліцензію на підвищення кваліфікації або провадять освітню діяльність за акредитованою освітньою програмою;

- розглядає питання впровадження в освітній процес успішного педагогічного досвіду та інновацій, участі в дослідницькій, експериментальній, інноваційній діяльності, співпраці з іншими закладами освіти, науковими установами, фізичними та юридичними особами, які сприяють розвитку освіти;

- ухвалює рішення щодо відзначення, морального та матеріального заохочення учнів(вихованців), працівників закладу та інших учасників освітнього процесу;

- розглядає питання щодо відповідальності учнів (вихованців), працівників опорного закладу освіти та інших учасників освітнього процесу за невиконання ними своїх обов’язків;

- має право ініціювати проведення позапланового інституційного аудиту опорного закладу освіти та проведення громадської акредитації опорного закладу освіти;

- розглядає інші питання, віднесені законодавством та/або Статутом опорного закладу освіти до її повноважень. Рішення педагогічної ради вводяться в дію наказами директора опорного закладу освіти.

4.8. Організація діяльності та повноваження педагогічної paди визначаються чинним законодавством про освіту та Положенням про педагогічну раду, яке затверджується директором.

4.9. Робота педагогічної ради планується у довільній формі відповідно до потреб опорного закладу освіти. Кількість засідань педагогічної ради визначається їх доцільністю, але не може бути менше чотирьох разів на рік.

4.10. Члени педагогічної ради мають право виносити на її розгляд актуальні питання освітнього процесу.

4.11.Піклувальну раду опорного закладу освіти може бути утворено за рішенням Ставищенської селищної ради на визначений засновником строк.

4.12. Піклувальна рада сприяє виконанню перспективних завдань розвитку опорного закладу освіти, залученню фінансових ресурсів для забезпечення його діяльності з основних напрямів розвитку і здійсненню контролю за їх використанням, ефективній взаємодії опорного закладу освіти з органами державної влади та органами місцевого самоврядування, громадськістю, громадськими об’єднаннями, юридичними та фізичними особами.

4.13. Піклувальна рада опорного закладу освіти:

- аналізує та оцінює діяльність опорного закладу освіти і його директора;

- розробляє пропозиції до стратегії та перспективного плану розвитку опорного закладу освіти та аналізує стан їх виконання;

- сприяє залученню додаткових джерел фінансування, що не заборонені законом;

- проводить моніторинг виконання кошторису опорного закладу освіти і вносить відповідні рекомендації та пропозиції, що є обов’язковими для розгляду директором опорного закладу освіти;

- має право звернутися до центрального органу виконавчої влади із забезпечення якості освіти щодо проведення позапланового інституційного аудиту опорного закладу освіти;

- може вносити засновнику опорного закладу освіти подання про заохочення керівника опорного закладу освіти або притягнення його до дисциплінарної відповідальності з підстав, визначених законом;

- здійснює інші повноваження, визначені установчими документами опорного закладу освіти.

4.14. Склад піклувальної ради формується засновником з урахуванням пропозицій відділу освіти Ставищенської селищної ради, директора та органів громадського самоврядування опорного закладу освіти, депутатів Ставищенської селищної ради та громадськості.

До складу піклувальної ради не можуть входити учні (вихованці) та працівники опорного закладу освіти.

4.15. Піклувальна рада діє на підставі Положення, затвердженого засновником опорного закладу освіти.

Кiлькiсть переглядiв: 692

Коментарi