ЮНИЙ ДРУЖЕ!

ЧИ ХОТІВ БИ ТИ ПІЗНАТИ СЕБЕ?

ТОДІ ДІЙ, СКОРИСТАВШИСЬ НАШИМИ ПОРАДАМИ.

/Files/images/35999405.gif


П’ять правил використання мобільних телефонів

https://childdevelop.com.ua/articles/upbring/5081/


Анкета для учнів «Освіта та вибір професії»

1. Яку професію ти хотів би отримати? Ким хотів би ста­ти? (Дозволяється позначити кілька варіантів.)

а) Вченим.

б) Артистом.

в) Письменником.

г) Журналістом, телеведучим.

д) Моделлю, фотомоделлю.

є) Власником банку.

є) Економістом.

ж) Вчителем.

з) Юристом, адвокатом.

и) Власником магазину.

і) Лікарем.

ї) Художником, архітектором.

к) Програмістом.

л) Інженером.

м) Військовим.

н) Професійним спортсменом.

о) Політиком, державним діячем.

п) Бізнесменом.

р) Священнослужителем.

с) Кваліфікованим робітником.

т) Фермером.

у) Інше (запиши)

ф) Важко відповісти.

2. Чим тебе приваблює ця професія, заняття? (Познач не більше трьох варіантів.)

а) Це модно.

б) Це престижно.

в) Це приносить добрий заробіток.

г) Це цікаво, надає більше можливостей для самореалізації.

д) Дозволяє зробити кар'єру, добитися успіху.

є) Це доступно, неважко.

є) Інше (запиши),

ж) Важко відповісти.

3. Який рівень освіти ви вважаєте достатнім для реаліза­ції своїх життєвих цілей? (Познач один варіант відповіді.)

а) Загальна середня освіта (школа, гімназія).

б) Професійна освіта (коледж, курси)..

в) Вища освіта.

г) Дві вищі освіти, аспірантура.

д) Достатньо тієї освіти, яку маю.

є) Можна взагалі обійтись без освіти.

є) Поки не вирішив, важко відповісти.

4. Від чого для тебе перш за все залежить можливість от­римання гарної освіти? (Познач один-два варіанти від­повіді.)

а) Від допомоги родини, наявності коштів.

б) Від власної працелюбності, здібностей.

в) Від наявності потрібних знайомств, зв'язків.

г) Від успіху, вдачі.

д) Інше (запиши).

є) Важко відповісти.

5. Де б ти хотів працювати в майбутньому? (Познач один варіант відповіді).

а) На державному підприємстві, в державній установі.

б) На приватному підприємстві.

в) Хотів би мати власну справу.

г) Для мене це неважливо.

д) Важко відповісти.

Підготувала соціальний педагог Красилівського НВК Забудько О.М.


Уміння позитивно мислити

ПОРАДИ ДЛЯ УЧНІВ

Існує багато тверджень, що думка викликає в людини певні психічні й фізіологічні зміни. Негативні думки й емоції погано впливають на організм, а позитивні викликають зміни на краще. Отож, хвора людина, що перебуває в поганому настрої, одужує значно довше, ніж та, яка переповнена позитивни­ми емоціями

Мабуть, ти помітив цікаву річ: коли думаєш, що чогось не зможеш зробити, то й справді не зробиш; а якщо очікуєш щось неприємне - воно обов’язково здійсниться. Якщо думаєш, що ти - нікчема, й тебе ніхто не любить, - знай, що на тебе дійсно ніхто не зверне уваги.

Позитивне мислення тісно пов'язане з власною позицією людини. Таких по­зицій виділяють чотири:

1. У мене не все гаразд - у тебе (іншого, інших) все добре.

Це пригнічена, негативна позиція з низькою самооцінкою. Люди, які її дот­римуються, вважають, що вони ні на що не здатні, обділені долею. Тому діють дуже обережно, заздрять іншим, не схильні до ризику іі майже ніколи не до­сягають успіху.

2.У мене все добре - у тебе не все гаразд.

Головна позиція зверхність. Де вже позиція людини із завищеною само­оцінкою. Школи не вважають себе вишніми. У всіх негараздах звинувачують інших. Вони часто досягають успіху, проте не викликають симпатії в людей, серед яких перебувають.

3.У мене не все гаразд - і в тебе так само.

Це негативна позиція, позиція відчаю. Такі люди потребують підтримки близьких, друзів. Вони не помічають нічого доброго ні в собі, ні в інших лю­дях, що поруч. Світ сприймають у темних барвах. Не люблять себе, і їм ніхто не симпатизує.

4.У мене все добре - в тебе так само все гаразд.

Це оптимальна позиція, до якої треба прагнути. Така позиція свідчить, що ти по-доброму ставишся до себе і до людей, серед недоліків, інших завжди знаходиш щось позитивне. Людина з такою позицією, навіть критикуючи чиїсь дії, не зачіпає гідності, не принижує з значущості. не завдає шкоди. Вона викликає симпатію і досягає значних успіхів.

Отже, намагайся дотримуватись основної позиції: «У мене все добре - в те­бе теж усе гаразд», бо це є позитивне мислення.

Позитивне мислення - ключ до успіху в житті.

Хотілося б, щоб вони принесли тобі користь.

Використай поради і ти побачиш, яким гарним є світ, в якому ти живеш.

Підготувала соціальний педагог Красилівського НВК Забудько О.М.


Як готувати домашні завдання

Рекомендації учням!

1. Активно працюй на уроці: уважно слухай, відповідай на запитання.

2. Став запитання, якщо чогось не зрозумів або з чимось не згодний.

3. Навчися користуватися словниками й довідниками. З'ясуй значення незнайомих слів, знаходь потрібні факти й пояснення, правила, формули в довідниках.

4. Якщо в тебе є комп'ютер, навчися з його допомогою знаходити потрібну інформацію, робити розрахунки за допомогою електронних таблиць тощо.

5. Продумай послідовність виконання завдань з окремих предметів і спробуй визначити, скільки часу тобі знадобиться для виконання кожного завдання.

6. Між уроками роби перерви.

7. Спочатку спробуй зрозуміти матеріал, а потім його запам'ятати.

8. Якщо матеріал, який треба вивчити, великий за обсягом або складний, розбий його на окремі частини й опрацюй кожну частину окремо. Використовуй метод ключових слів. (Ключові слова - найважливіші в кожному абзаці).

9. Не залишай підготовку до доповідей, творів, творчих робіт на останній день, адже це потребує багато часу. Готуйся до них заздалегідь, рівномірно розподіляючи навантаження.

10. Готуючись до усних уроків, використовуй карти, схеми. Вони допоможуть тобі краще зрозуміти й запам'ятати матеріал.

11. Складай план усної відповіді.

12. Перевіряй себе.

Підготувала Волинець Г.В., практичний психолог

Поганий настрій нерідко супроводжується невмотивованим гнівом. Скористайся прийомами, які можуть допомогти тобі цей гнів контролювати:


1. Якщо гніваєшся і виявляєш це, використовуй цивілізовані способи.

2. Гнів можна виразити також опосередковано, перенести його на інші об’єкти ( це може бути м’яч, боксерська груша…)

3. Спробуй стриматися, загнавши гнів усередину. Якщо для цього треба вийти з приміщення подалі від причин гніву – зроби це негайно. Якщо треба рахувати до 10000 і більше – не проблема, рахуй.

4. Намагайся усунути причину поганого настрою або гніву, проаналізуй ситуацію логічно та об’єктивно, тільки так ти зможеш узяти її під контроль.

5. Розвивай почуття гумору, спробуй знайти не трагічне, а щось смішне та незвичайне.

Якщо в житті ти хочеш бути успішною людиною, яка подобається іншим, і собі самій, варто прагнути до позитивного або нормального настрою, що переважає протягом дня.

Підготувала Волинець Г.В., практичний психолог


Що таке емоції та як їх контролювати ?

Емоції, почуття не виникають самі по собі. Вони завжди мають причину. Ми можемо навчитися розуміти витоки наших почуттів, емоцій, настрою та вміти контролювати їх.

Часто буває так, що наші емоційні пережи­вання швидко змінюються. Згадайте, чи було у вас так, що ви прийшли у школу в гарному гуморі, а за хвилину трапляється щось і пов­ністю псує його. Іноді навіть важко відповісти, чому. Все залежить від того, яка була причина погіршення настрою. Наприклад, ви прийшли до школи і пригадали, що не виконали домаш­нього завдання з математики, за що можете отримати негативну оцінку. Звідси — емоцій­ний спад.

Ось кілька порад, які навчать вас розуміти і контролювати свої емоції:

• намагайтеся не зациклюватись на не­гативних емоціях, спробуйте «перемкнути» свої думки на інші справи;

• якщо ви дуже знервовані, відчуваєте провину, сором тощо, спробуйте знайти при­чини цього стану та помірковано розібратися в них;

• якщо у вас поганий настрій, зверніться по допомогу до друзів, батьків або близьких, не тримайте в собі негативні почуття;

• і останнє - якщо вас все ж таки пере­повнюють негативні емоції і ви не знаєте, як їх позбутися, спробуйте пожартувати над собою, скажіть собі «це не варте здоров'я».

Підготувала соціальний педагог Красилівського НВК Забудько О.М.

Матеріал взято із газети Психолог №2 (290), січень, 2008.


Кiлькiсть переглядiв: 517

Коментарi