Академічна доброчесність

ДО УВАГИ, ШАНОВНІ ПЕДАГОГИ ТА БАТЬКИ!
Дистанційне навчання — це час, коли й учні, і педагоги повинні толерувати академічну доброчесність, але ми знаємо, що водночас це великі можливості для списування та плагіату.
Тож певні педагогічні прийоми, про які йтиметься нижче, допоможуть спонукати дітей чесно й самостійно виконувати завдання, якщо вчитель/ка:
заохочуватиме та підтримуватиме дітей, коли бачитиме, що робота виконана самостійно, хоч і не ідеально;

- даватиме робочі завдання, де рівень складності наростає від елементарного до дуже складного (якщо дитина виконала завдання лише до половини, вчитель/ка дякуватиме за виконану роботу та пояснить складніший матеріал додатково);

-даватиме індивідуальні завдання кожному хоча б раз на кілька тижнів, як ваіріант — вибірково;
даватиме завдання з готовими відповідями з проханням спробувати спочатку виконати завдання самостійно, не підглядаючи, а якщо щось незрозуміло — звернутися за роз’ясненнями до вчителя/вчительки;

- даватиме завдання, які передбачають особисті міркування та висловлення власної думки дитини, а не вибір із готових відповідей.


Отже, найголовніша профілактика списування — розумна помірність навантаження.
Учителям варто пам’ятати, що діти списують через надмірну кількість завдань, особливо за умови, коли вправи перевантажені теорією й одноманітні.
Учителям, особливо під час дистанційного навчання, коли учні значну кількість матеріалу мають опанувати самостійно, варто чітко вимірювати та прогнозувати час, який знадобиться дітям на виконання завдань.
Учителям необхідно узгоджувати в педколективі графік перевірних робіт, щоб зберігати рівномірний розподіл навантаження протягом робочого тижня.

Не забуваймо щодо ролі батьків у такому важливому питанні й дамо поради їм:
Батькам необхідно постійно цікавитися навчанням дітей як у них самих, так і звертатися до класних керівників, учителів-предметників.
Батькам також потрібно пояснювати дітям необхідність самостійного виконання завдань із предметів шкільного курсу.
Батькам належить бути учасниками шкільного життя, брати участь у заходах, спрямованих на дотриманням академічної доброчесності їніми дітьми.

ВАЖЛИВО: лише спільними зусиллями ПЕДАГОГІВ і БАТЬКІВ навчання для дитини не буде обтяжливим і таким, що не спонукатиме учня до порушення ним засад АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ!

Кiлькiсть переглядiв: 101

Коментарi